top of page
.png)
VI ÄR SÅ GLADA ATT NI VILL KOMMA PÅ INSPELNINGEN IMORGON!
FÖR ATT VARA SÄKRA PÅ ATT ALLA FORTFARANDE KOMMER SÅ VILL VI ATT NI BEKRÄFTAR MED BOKNINGSNAMN SAMT TRYCKER I "KOMMER".
NI MÅSTE BEKRÄFTA INNAN KL 18.00 DEN 3/6! KAN NI INTE LÄNGRE KOMMA SÅ MÅSTE NI KLICKA I "AVBOKNING" & ANGIVER BOKNINGSNAMN.
OM NI EJ BEKRÄFTAR FÖRE KL 18.00 DEN 3/6 KOMMER ER BOKNING ATT TAS BORT AUTOMATISKT + EN AVGIFT TILLKOMMER.
MER INFO OM INSPELNINGEN KAN NI LÄSA OM LÄNGST NER PÅ SIDAN.
TIDSSCHEMA:
09:00 - Incheckning öppnar & snacks finns
09.15 - Incheckning stänger
09:30 -11:00 - Inspelning pågår
11:00-11:15 - PAUS med fika
11:15-12:45 - Inspelning fortsätter (tiderna kan ändras)
MAN FÅR EJ LÄMNA INSPELNINGEN FÖRRÄN SLUTTID.
bottom of page