top of page
.png)
VI ÄR SÅ GLADA ATT NI VILL KOMMA PÅ INSPELNINGEN IMORGON!
FÖR ATT VARA SÄKRA PÅ ATT ALLA FORTFARANDE KOMMER SÅ VILL VI ATT NI BEKRÄFTAR MED BOKNINGSNAMN SAMT TRYCKER I "KOMMER".
NI MÅSTE BEKRÄFTA INNAN KL 18.00 DEN 3/6! KAN NI INTE LÄNGRE KOMMA SÅ MÅSTE NI KLICKA I "AVBOKNING" & ANGIVER BOKNINGSNAMN.
OM NI EJ BEKRÄFTAR FÖRE KL 18.00 DEN 3/6 KOMMER ER BOKNING ATT TAS BORT AUTOMATISKT + EN AVGIFT TILLKOMMER.
MER INFO OM INSPELNINGEN KAN NI LÄSA OM LÄNGST NER PÅ SIDAN.
TIDSSCHEMA:
13:15 - Incheckning öppnar & snacks finns
13:30 - Incheckning stänger (senast på plats)
13:45 -15:15 - Inspelning pågår
15:15-16:10 - PAUS med fika & macka & kaffe
16:20-17:45 - Inspelning fortsätter (OBS ÄNDRAD SLUTTID)
MAN FÅR EJ LÄMNA INSPELNINGEN FÖRRÄN SLUTTID.
bottom of page