top of page
VI ÄR SÅ GLADA ATT NI VILL KOMMA PÅ INSPELNINGEN IMORGON!
FÖR ATT VARA SÄKRA PÅ ATT ALLA FORTFARANDE KOMMER SÅ VILL VI ATT NI BEKRÄFTAR MED BOKNINGSNAMN SAMT TRYCKER I "KOMMER".
NI MÅSTE BEKRÄFTA INNAN KL 18.00 DEN 3/6! KAN NI INTE LÄNGRE KOMMA SÅ MÅSTE NI KLICKA I "AVBOKNING" & ANGIVER BOKNINGSNAMN.
OM NI EJ BEKRÄFTAR FÖRE KL 18.00 DEN 3/6 KOMMER ER BOKNING ATT TAS BORT AUTOMATISKT + EN AVGIFT TILLKOMMER.

MER INFO OM INSPELNINGEN KAN NI LÄSA OM LÄNGST NER PÅ SIDAN.
TIDSSCHEMA:

13:15 - Incheckning öppnar & snacks finns

13:30 - Incheckning stänger (senast på plats)

13:45 -15:15  - Inspelning pågår

15:15-16:10 - PAUS med fika & macka & kaffe

16:20-17:45 - Inspelning fortsätter (OBS ÄNDRAD SLUTTID)

MAN FÅR EJ LÄMNA INSPELNINGEN FÖRRÄN SLUTTID.

*Måste vara exakt samma namn som när ni bokade

Kommer ni fortfarande på inspelningen?
KOMMER
AVBOKNING
Hur många är ni som kommer på inspelningen?

*Ni kan ej lägga till fler personer här än vad ni bokat från start

bottom of page